А1+ провалили по директиві апарату президента Вірменії: експерт

Рішення Національною комісія з телебачення і радіо про чергове позбавлення ефіру телеканалу А1+ було прийнято по помаху диригентської палички з Баграмяна-26 (адреса резиденції президента). Однозначно – це політичне рішення, яке було прийнято по директиві апарату президента. Про це в бесіді з кореспондентом  заявив експерт Комітету із захисту свободи слова Месроп Арутюнян. За його словами, недопущення вільного телеканалу в ефір було заплановане, і воно бере свій початок з моменту, коли з 2008 року почався процес зміни Закону про телебачення і радіо. Вже тоді стало ясно, що цей процес має мету, що далеко йде, – надовго  телеканалу рот. Вже тоді було зрозуміло, що голосування пройдет саме так, як сталося, і в цьому сенсі підсумки голосування не були несподіванкою. Якщо оцінити одним словом – це ганьба, – сказав Месроп Арутюнян, додавши, що те ж саме відноситься до факту позбавлення ефіру каналу АЛМ, з тією лише різницею, що якщо А1+ переслідується давно, то АЛМ сьогодні поповнив число репресованих. Як  вже повідомляло, сьогодні, 16 грудня, Національна комісія з телебачення і радіо (НКТР) оголосила підсумки конкурсу на мовні частоти. За результатами конкурсу, телекомпанію А1+ в черговий раз втратило можливості повернутися в ефір.

Ефіру втратило також телекомпанію АЛМ, поступившись телеканалу Єреваном.

Нагадаємо, що 2 квітня 2002 року телекомпанію А1+ вирішенням НКТР втратило ліцензії на право мовлення.

17 червня 2008 року Європейський Суд з прав людини задовольнив позов телекомпанії А1+ (ТОВ Мелтекс) проти Вірменії.

Суд з’ясував, що позбавленням ефіру А1+ була порушена стаття 10 Європейській Конвенції про захист прав і основних свобод людини (свобода слова).

Повсягденні події:
Эта запись была опубликована в рубрике Ситуація в світі. Добавить в закладки ссылку.

Комментирование закрыто.